*hehe lyssnar igenom ipod efter nån bra textrad till rubrik...... men ger upp*

OM DITT LIV VAR EN FILM, VAD SKULLE SOUNDTRACKET VARA?
Såhär går det till:





1. Öppna dina låtar (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)

i mitt fall spotify




2. Sätt den på blanda (shuffle)
3. Tryck på play
4. För varje fråga, skriv sången som spelas
5. För varje ny fråga, tryck på "next" knappen.






Öppning: Little marbles - Jag hoppar och trampar på ditt hjärta
Vaknar upp: All time low - Weightless
Första dagen i skolan: Snook - Längst fram i taxin
Förälskar sig: Mike Posner - Cooler than me
Slagsmål: Sean banan - Skaka rumpa (hahahahahhahah)
Gör slut: Kapten röd - Ta inga order
Livet: Oskar Linnros - Ack, sundbyberg(<33333333333333) 
Nervsammanbrott: Familjen - När planeterna stannat

Åker bil:
September - Mikrofonkåt
Tillbakablick: Håkan Hellström - För sent för eidelweiss
Avgörande strid: Oskar Linnros - Din mamma


Dödscen:
General Knas - Värld utan gränser
Begravningssång: Syster Sol - Gillar din vibe
Eftertexterna: The xx - Crystalised

hehe nu får ni lite av min musiksmak på köpet, men döm mej inte haha mina ipodlåtar e ju...... snälllllllllllaaaaa rosaälsklingsdatooor återuppstå från dom döda så ja kan lysnna på spotifyyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0