-

fan va arg jag är, min skoldator håller på o laggar ihop fullständigt så får inte in bilder i datan från iphonen ja som hade massa roliga bilder att lägga upp för en gångs skull... Kom hem vid 4 o satte mig o pluggade typ hehe, gav mig själv en liten paus för att klippa lite i en skjorta ja hittade i garderoben. För några år sen var jag superkreativ o sydde kläder o lärde mig teckna porträtt o gjorde danser o grejer men nu, heeeelt borta haha. Ni får se resultatet på skjortan när den är klar iaf! Nu ska ja byta om o fixa o sen dra till dansen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Addeboi

Id tap that :O

2012-03-06 @ 19:21:32
Postat av: AnnieLarsson

Omfg ! Snack om att du är vig shit ! :o

2012-03-12 @ 06:41:57
URL: http://annielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0