nyasuperida

Låg och funderade på lite allt möjligt medans jag skrev klart(hörde niii,, ja e klaaar) min insändare och kom fram till att jag ska bli supereffektiv. Börja med inlämningsuppgifter på än gång istället för att sitta en coh en halv vecka efter inlämningsdatumet(hehe). Imorn går ja upp tidigt, åker till skolan och pluggar spanska några timmar med fina vänner och sen är det spanskaprov som gäller. Eftersom mitt nya liv precis börjat har jag såklart inte hunnit plugga nåt men de fixar sig nog, de brukar de ju göra. Efter skolan blir det nog gymmet en snabbis, hem och plugga o sen har jag ju dans på kvällen. För att orka va effektiv o allt sånt där så borde ja nog sova nu men ja tänkte börja knåpa på en ny header till er kära bloggläsare så de blir nog inte sängen än på några timmar för mig hehe. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0