Sommar och sol


Helt sjukt hur hela livet förändras så fort solen tittar fram och termometern stiger. Självklart blev det häng på soldäcket på lunchrasten, dock utan glass eftersom vi har blivit grymt nyttiga. Igen. Efter skolan drog jag hem till alti och färgade hår, efter en misslyckad färg hittade vi en gammal slingnigsfärg som funkade utmärkt till hennes blonda dip dye dock ska det göras igen nästa vecka så då får ni se det riktiga resultatet och kanske även en tutorial på hur vi (superproffsen) gjorde? Fint blev det iallafall och vi blev nöja allihopa haha! Nu ligger jag och kollar på filip och fredrik och målar naglarna, hihi standard på en måndagkväll eller hur?

Kommentarer
Postat av: Vilma [MinDrömÄrAttFåJobbaMedMusik♥]

Hej, vill du bli länkad i min blogg bland mina 200 läsare? Då är det bara att svara på dagens fråga till er; http://vilmalindbergs.blogg.se/2012/march/dagens-fraga-till-er.html#comment Kram :)

2012-03-13 @ 15:56:20
URL: http://vilmalindbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0