lalalala

Fyfan vad trött jag är på vädret just nu, jag vet inte hur ni i resten av Sverige har haft det men här i Öret var det snöstorm igår och svinkallt idag... Hoppas på bättre imorn så man vågar sig ut haha. Haft en galen vecka med ganska så jättemycket plugg, därav den uteblivna uppisen men nu är jag igång igen och här kommer lite bilder från veckan!
Eftersom att vi är världens bästa elever så köpte vi ballonger, bakelse o blommor till våran lärare som fyllde 40 i tisdags, och nej mojsen skrev inte fel utan vi tyckte att han skulle få känna sig lite yngre haha
Nej jag har inte blivit galen, förbereder bara nästa veckas bus hihi, mer om det då!
puss puss nu ska ja kolla greys:*

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har just nu några pågående tävlingar du kanske vill delta i, och det skulle vara roligt om du ville lägga en åsikt om vad du tycker om min blogg för jag har precis gjort om den. Kram / Hny

2012-03-12 @ 07:51:12
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0